tisdag, maj 29, 2007

Welcome to my world

Jobbar som attan.

Jag kommer nog bli sjuk och det är priset man får ta. Jag får skylla mig själv helt enkelt och inse att jag inte är en supermänniska. Även om jag gärna vill tro det. Att jag är stor och tuff.

Verkligheten kan vara en helt annan.

Hade minisemester nu i helgen som var. Riktigt skönt och trevligt. Var i väldigt trevligt sällskap hela helgen och jag uppskattade det som vanligt. Trots att jag ångrar en sak jag gjorde fast ändå gör jag inte det.

I told you so


Nu är det ett tag kvar tills jag får uppleva det sällskapet jag fick ta del av i helgen. Men när den stunden väl kommer så är det på hemmaplan och nu får jag visa upp "Sverige" och allt vad det innebär. Dvs väldigt lite men ändå.

Träffa familjen

Lit oväntat men ändå inte. Jag visste att det skulle komma. Det var trevligt även fast jag kanske inte sa så himla mycket. Har en tendens att bli lite tyst i för stora sällskap. Dvs mer än fem personer.

But me like anyway

Catch u later!
Yours truly Dytte

Inga kommentarer: