torsdag, september 20, 2007

Deshi

Jag vill köpa aggressiveinlines. Vill börja åka igen. Funderar på att kolla lite sånt när jag är i Malmö/Göteborg/Stockholm nästa gång. Hittade en butik på nätet men vill inte riktigt köpa grisen i säcken om jag säger så.

Face it

Fast sen funderar jag på hur mycket jag kommer åka. För om jag inte har någon som vill åka med mig blir det oftast det att jag inte åker alls. Men jäklar vad sugen jag är på att åka. Om jag köper ett par så blir det runt 2 k jag lägger ut.

Big deal

Jag tänkte visa en bild på det par jag vill köpa. Hittar dock inte en riktigt bra bild. Jag funderar i alla fall på att beställa ett par deshi. RUSKIGT SNYGGA och RUSKIGT BRA. När jag började surfa runt på de olika sidorna så blev jag till och med sugen på att börja tävla. Vill gärna testa det par av inlines jag funderar på att köpa innan jag köper dem. Det enda jag hittar är sidor som erbjuder leverans hem.

Ska tänka över det.

Inga kommentarer: