måndag, januari 01, 2007

Den riktiga sammanfattningen av 2006

Det bästa som hänt: The best is still to come

Det sämsta som hänt: Allt trassel med tjejer

Det konstigaste som hänt: Att en tjej frågade om hon fick titta på min hand och när hon väl fått handen studerar hon den noga. Sedan var hon nöjd och gav tillbaka min hand.

Det turligaste som hänt: Att jag lever måste ses som tur. Man vet aldrig vad som kan hända.

Det roligaste som hänt: Danmarksresan med Koole

Det bästa jag köpt: En finer Ipöd, trots att jag ville gå mot strömmen så köpte jag en.

Den roligaste festen: Jag har då fan inte upplevt sämre fester än i år tror jag inte. Fast om jag ska säga någon så säger jag min egen. Den inför oktoberfesten.

Den bästa semestern: Denmark med Koole och första besöket i Halmstad.

Det bästa jag fått: En blomma och Bongo Sire.

Årets manliga personlighet: Hampe M
Motivering: För att han är sig själv och bryr sig trots snedsteg.

Årets kvinnliga personlighet: Josefin R
Motivering: Trots ett långt avstånd mellan oss så pratar vi väldigt mycket. Hon är rolig och får mig att skratta trots att man är ledsen. Väldigt snäll tjej, även fast hon inte pratade med mig innan tolvslaget igår. Den som påverkat mig mest under året.

Årets nyårslöften:
Nr 1: Bringa ordning i kaoset.
Nr 2: Börja vara mer med mina vänner. De har blivit försummade under året som gått.
Nr 3: Försöka vara snällare mot mina medmänniskor.
Nr 4: Elin vet vad det här är för löfte. Det är beroende av henne.

Årets citat: Heimar - Jag säger till alla att jag är bög och försöker komma ut ur garderoben. Men alla knuffar bara tillbaka mig in i garderoben.

Årets flopp: Mina gamla löften igen. Sen kanske att jag inte kommit så långt jag önskat med boken men jag ser inte riktigt det som en flopp, mer en motgång.

Catch you later!
Dytte

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har påverkat mig riktigt mycket under året också. Och jag hoppas du förstår hur mycket du betyder för mig. Och ja, förlåt återigen för att jag ínte svarade, jag lovar att göra det nästa gång. :D Puss

Anonym sa...

HEHEH!! Bongo Sire

Hoppas han e snäll mot dej o bara pissar på dem som gör dej illa.
Ha de bäst