söndag, december 14, 2008

Presenter

Det blev en middag ute på restaurang här i storstaden. Det var trevligt och uppskattat att de tog sig tid för detta. Jag är inte mycket för firande annars. Mer för presenterna. Jag vet. Är lite ego.

Egoboy

Det bästa var att jag fick presenter. Av lilla söta Tilda som är min systerdotter. Hon är fem (när min syster läser detta får hon rätta om jag har fel på åldern)år och gav mig de bästa presenterna. En teckning med henne och mig och sen ett armband. Tror det skulle vara ett halsband men det blev för litet helt enkelt. Därför får det sitta på armen.

Visst är dem fina?


Här är det påtänkta halsbandet. Det är nu mitt armband.


Till vänster är Tilda och jag är till höger. Jag har fina shorts på mig som ni ser. Under oss är det rosa stenar som vi tydligen följer efter. Mycket vacker tycker jag.

Tack snälla Tilda för presenterna och syster med familj för middagen.

Inga kommentarer: