tisdag, april 21, 2009

Ni läsare

Någon eller några sabbar min statistik för bloggen. Jag titulerar mig som Sveriges tråkigaste bloggare och ändå kommer det folk och läser min blogg. Ibland undrar jag vad det är ni ser hos mig som jag inte själv ser? Är det någon fula ankungen grej eller vad är det?

What is it?

Därför är min statistik sabbad. För ni är, tydligen, fler än tre läsare nu. Vet inte vad som ändrade det för ingen stor bloggare har länkat mig för de läser inte min blogg. Men jag kommer fortsätta leva i förnekelse och tro att ni bara är tre (fyra med diino). Men någon lämnade min blogg på bloggkoll för ett tag sen. Så nu är ni bara tre. Så egentligen ljuger jag inte.

Link

När jag nu kollar min statistik så är ni tydligen några fler och ett tag såg jag en ökning i procent. Nu börjar det dock trappas ned och för nu är det normalt för mig att ha så många läsare. Min fundering är varför folk läser Sveriges tråkigaste blogg. Kanske borde göra om min header så det framgår tydligt. Det vore väl något?

Header

ps. jag vill att ni ska stanna. Ni är mer än välkomna. Ds.

Inga kommentarer: