fredag, mars 28, 2008

Uppdatering

Jag är uppe i i en liten liten by som heter Storå. Ligger drygt 6 mil utanför Örebro. Är och besöker min syster tillsammans med min bror och andra syster. Den kvinnliga sidan av familjen fick nyligen stryk av "The man side".

Nice

I nästa vecka ska jag göra två intervjuer för boken. Sen ska ni få höra en rolig sak. Jag var inne på en av bokhandlarna och prata med ägaren när jag köpte en bok. Vi kom in på min framtida bok och han hoppades att han kunde locka mig till en signeringsdag när boken väl kommer. Jag skrattade bara och sa att vi nog kunde lösa det.

Fun

En annan rolig grej var att när jag var på väg till skolan i tisdags var jag inne på pressbyrån. Skulle köpa en tidning och när jag skulle betala kassörskan frågade hon mig om inte jag var med på tv för ett tag sen. Jag blev lite tveksam då jag faktiskt varit med på tv, men det var i höstas. Jag frågade vad det var för program och hon började förklara det programmet jag och min bror var med i.

Tv-program

Jag svarade att det faktiskt var mig hon hade sett. Hon tyckte det var ett intressant program och berömde mig för att jag vågade vara med. Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga. Stod bara mest där, tittade och såg helt fånig ut. Tackade till slut och gick vidare. Med ett leende på läpparna.

Tåget går vidare

Inga kommentarer: