tisdag, december 08, 2009

Almost the last day

Idag ar nast sista dagen i Santa Marianita. Pa onsdag sa lamnar jag och det raknar jag inte som en dag. Jag och Denis spenderade dagen med att bara slappa och fanga vagor. Vi stannade ute tills det blev becksvart och vi kunde inte direkt se nagot. Sa vagorna slog over precis over oss for att vi inte hann se dem.

Waves

Det kanns jobbigt att lamna. Otroligt jobbigt men samtidigt vill jag inte komma tillbaka om en manad eller tva. Det kanns som att jag kommer forstora bilden av Ecuador. Om ett ar sa kanske jag ar redo att komma tillbaka och bara ha en semester har. Det vore otroligt skont.

Vacation

Sen vet jag inte vart jag ar om ett ar heller for den delen. Jag vill besoka mer delar av varlden och vart det bar av ar det ingen som vet. The world is mine.

World

Inga kommentarer: