måndag, december 14, 2009

Minisverige

For tva dagar sen besokte jag minisverige. For forsta gangen pa tre manader fick jag smaka pa marabou mjolkchoklad och Ahlgrens bilar. Det var en smak av Sverige och det smakade inte som jag hade tankt mig. Det var gott, givetvis, men Sverige ar inte vad det brukade vara for mig. Annu letar jag efter en forandring.

change

Sverige ar mer och mer ett kapitel jag vill undvika men det ar svart. Time will tell. Nu till nagot annat. Igar var vi nere i Homestead hos amish-manniskor. De driver ett populart bageri som, enligt mig, ar overskattat. Sen regna det hela kvallen och det var val inte vad jag lamnade Ecuador for.

Ecuador

Nu ar det dock bra vader och imorgon natt kommer min bror in. Da blir det NBA och amerikansk fotboll i Miami. Kanske inte direkt men jag ska vara har ett tag och min bror likasa. Nu blir det att lasa lite twilight.

Twi

Inga kommentarer: