lördag, januari 16, 2010

Har fått ett jobberbjudande. Jippie, hurray och allt sånt om det varit inom det område jag drömmer om. Som no säkert förstår är det inte det utan istället ett jobb på resande fot. Lönen är inte den bästa, inte ens i närheten. Arbetstiderna är inte ens i närheten av bra men jag funderar ändå på att ta det. Visst är jag galen?

Crazy sucker

Om jag tar det så kommer jag förmodligen inte hem förrän i sommar. Om jag säger nej så är jag hemma om cirka två veckor. Om jag åker hem får jag träffa alla mina vänner men det är också enda bra med det hela. När jag kommer hem måste jag söka jobb, tigga boende och skaffa mig ett liv. Great.

Life man

Om jag stannar har jag ett jobb men sjuka arbetstider och kass lön, i alla fall i början. Sen blir det bättre men det tar tid. Sen får jag se lite mer av världen och träffa sjukt många människor, vilket är bra. Satan vad svårt detta ska vara då.

Help me out

Inga kommentarer: