tisdag, januari 19, 2010

Fetisch

Jag har någon fetisch för självplågeri. Varför vet jag inte men jag verkar söka det runt varje hörn. Som med båten, jag vet att det kommer bli ett helvete men jag vill ändå göra det för att se om jag klarar det. Det är 10-12h pass VARJE DAG. Aldrig ledigt förutom när denna båt lägger till. Låter det som något du skulle göra frivilligt? Nopp, skulle inte tro det.?men vet ni vad jag gör? I say hell ya. För då har jag provat.

Selfpain

Kontraktet är på fyra månader. Fyra fucking månader. Under dessa månader har varje dag 24 h och av dem spenderar jag hälften med att jobba. Låter det som drömmen? Nej och det måste väl betyda att jag är galen? Loco? Crazy? Yes, sir. Det är jag. Välkommen till min värld. Till råga på det får jag som minst 600 dollar....Per månad. Tror du fortfarande inte på att jag gillar självplågeri? Jag tror inte, jag vet.

Loco

Ni minns väl äventyret på Island? Det gick ju helt och helvete. Jag hatade varje minut av min tid där. Okej, inte riktigt alla minuter men 97% av alla minuter. Resten av tiden umgicks jag med min vän, pratade med min dåvarande flickvän och sov. Så varför utsätta sig för det igen? Denna gången vet jag på förhand att det kommer bli ett helvete. Eller är jag snabb på att döma? Glömde jag säga att arbetstiderna och lönen suger? Missade jag att säga att jag gillar självplågeri?

Adventures

Inga kommentarer: