tisdag, november 07, 2006

Friend numbero 12345678

Walk all over me

I´ll sit this one out, just for you.

Vännerna rullar på, nej dem är inte feta men vackra. Nästa vän i ledet ja vad kan man säga om honom? Vi lärde känna varandra på gymnasiet. Vi umgicks inte så mycket i början men det kom mer och mer. Vi lärde känna varandra bättre och bättre. Nu är det endast han jag umgås med från min gamla gymnasieklass. Vi umgås praktiskt taget varje dag. Om vi inte gör det så pratar vi antingen via msn eller via telefon. Vi diskuterar friskt och mycket. Roliga diskussioner är det också.

Jag diskuterar grymt mycket med mina vänner.

Jag är en man med visioner och idéer. Galna visioner och idéer som dem får höra, ofta. Ibland gör vi dessa konstiga saker och då följer denna polare med. Han är med på det mesta(tolka nu fan inte för mycket) och vi har grymt kul. En dag kan vi vakna upp och jag ringer upp han och säger ”nä, fan ska vi dra till stockholm?” han skulle lugnt hänga på. Det är det som är bra, han är inte omöjlig och han är rolig att vara med. Synd bara att han ska bli bonde, hoppas du köper dig en traktor nu. Ni kommer ha hästar på tomten sen. Du kommer åka in till den stora staden med häst och vagn. Det är billigast så, eller vad säger du?

A friend to trust when you really need one!

Catch u later!
Yours truly Dytte

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha =) du vet att jag älskar dig med, och du är alltid välkommen ut och mocka lite om du vill =). Kan bli många mysiga kvällar med grillning och bara softa i trädgården =) puss

Jay sa...

Du får fan klippa gräset själv.