måndag, oktober 19, 2009

More update on the 18 of october

Idag den 18:e Oktober sa akte Denis hem till Guayaquil. Han ska komma tillbaka om tva veckor men jag kommer sakna honom. Vi blev bra vanner och hade roligt ihop trots kulturskillnader. Jag ska aka och besoka honom i Ecuadors storsta stad nagon helg och sen komma tillbaka till Manta och beachen efter helgens slut. Vilken helg vet jag inte an men vi far sa.

Let's see

Idag var vi ocksa ute och at middag. Dar traffade jag Jerry och Debra och mannen ifraga ar mangmiljonar men ar snal som jag vet inte vad. Debra har mer plast och konstgjorda amnen i mer kroppsdelar an jag kan saga vid namn. Tydligen sa ager Jerry tre batar, minst fem fastigheter varav en har en gigantisk tradgard och xx antal bilar i garaget. Men han ar snal som bara den. Debra ar mer konstgjord an en plastblomma men valdigt trevlig. Jerry pratar sa lagt att man inte riktigt hor vad han sager utan man bara nickar och ser glad ut.

Happy smile

Imorgon ska Lisa och Ernest komma over och kolla pa film med mig. De ar fran Tyskland och har varit ute och rest i nio manader, varav cirka tva i Ecuador. De bor hos Monica och Fritz, som kommer fran Osterrike. De ska i alla fall komma over pa film och det ar inte alls dumt. Det ska bli trevligt och jag ska till och med forsoka dricka ol. Bara Susan kan halla sig ifran min lagenhet sa ar jag nojd. Hon ar en liten vessla. Imorgon eller nagon annan dag sa ska jag beratta mer om henne.

Sprechen sie deutsch?

Inga kommentarer: