fredag, november 20, 2009

Montanita och nya aventyr

Jag var i Montanita forra helgen och det var trevligt. Lordagen var hur fin som helst med 30 graders varme och sol. Jag och Denis bodde pa ett litet hostel som heter Brisa de Marina eller nagot liknande. Det kostade 7.5 dollar per natt. Inte alls dumt.

Sunny

Det blev ingen surfing for jag ville spara det till sondagen men da var det for daliga vagor. Det gjorde mig valdigt besviken men jag hoppas att jag kan surfa senare eller uppe i Canoa. Det ar lite narmare men vi far se. Nasta helg ska jag till Riobamba och ta ett tag (jag tror det ar ett tag) och sen aka ner en bit och sen ta en buss till Cuenca. Fran Cuenca sa tar jag en annan buss upp till Ingapirca.

Sightseeing

Taget tar mig over Devils nose (tror jag, har inte all fakta an) och sen Cuenca ar en gammal spansk stad som har mycket gammal arkitektur. Sa det ska bli intressant. Ingapirca ar en gammal mayaruin och det ska bli valdigt intressant att aka dit. Da far jag se lite mer an Manta och Santa Marianita.

Around

Denna helgen blir lugn. Kanske att jag drar upp till Canoa men vi far se.

Inga kommentarer: