fredag, november 27, 2009

Trip is going on a trip

Igar var det thanksgiving har i Ecuador eller rattare sagt i Staterna men de ar ratt manga amerikaner har sa de hade en stor middag. Sjalvklart sa var jag med trots stor stress innan. Strommen gick namligen ute i Santa Marianita och jag hade inte haft strom pa over 24 h. Jag hade inte duschat, inte tvattat och jag hade sand overallt och en stor bula mitt i pannan. Efter manga om och men sa kom Linda ut och hamtade mig och jag akte in till stan och tog en dusch och gjorde allt annat jag behovde gora.

Stress

Pa Thanksgiving sa traffade jag inte sa manga nya manniskor for jag pratade mest med Carolito (tror jag namnet var) och hon pratar praktiskt taget ingen engelska sa jag fick kampa for att prata spanska. Vilket ar valdigt bra da jag behover ova. Det blev dock tidig hemgang da jag och Denis ska ut pa en veckas resa har i Ecuador.

Travel

Vi ska besoka Riobamba, Cuenca, Ingapirca, Quito och Ekvatorn. Sa det ska bli riktigt kul faktiskt. Sa jag far se lite mer innan jag drar over till USA. Samtidigt vill jag inte aka da jag har sa lite tid kvar har. Vill gora det basta av tiden som ar kvar men det ar manga som jag kanner som aker ivag nu och da kan jag lika garna aka jag med. Mamina drar till Argentina med Peter for att turista och hamta hem Anna. Carolito drar hem till Guayaquil under denna helgen eller nasta vecka. Lisa och Ernest har redan lamnat. Ja alla har dragit ivag. Nu drar jag ocksa ivag. Bussen gar runt klockan 10 eller 11. Lar inte bli massa uppdateringar medans jag ar borta men nagon ska vi nog fa in.

Hasta luego

1 kommentar:

Anonym sa...

vad jag letade efter, tack