fredag, mars 20, 2009

Breaking news

Ikväll hänger jag med F, H och J. Ikväll breakar jag nyheten för F och H. Undra hur de reagerar. Inte varje dag man ska säga till någon att man har kondylom. Sen att man gett dem det är kanske inte nyheten man väntar sig och sitter hemma och längtar efter.
Nä, men skämt åsido. Det är något roligare än kondylom. I och för sig. Vad är inte roligare än kondylom?

Good question

Sen blir det väl film och allmänt tjöt (på rikssvenska: prata). Det är väl så planeringen för fredag kväll ser ut. Helgen har jag inte något inplanerat och det är väl skönt det också. Kanske blir att man åker till Falköping och ger Dennis en pizza. Jag funderar på att filma hela händelseförloppet och sen lägga upp här på bloggen. Är det något roligt för er att titta på tror ni? Problemet är att veta när han är hemma.

See me deliver pizza

Detta är då min helg. Vad ska mina tre läsare göra?

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har ju 4 prenumeranter nu! Jag la till dig. :D
FILMA, FILMA, FILMA SÄGER JAG BARA!