fredag, mars 30, 2007

The end is here

Sista dagen idag, fan.

Gjorde min sista dag på praktiken. Inget jag sett fram emot om jag säger så. Har varit bland de fem bästa veckorna i mitt liv. Det säger jag utan att överdriva. Lärt mig otroligt mycket och jobbat med saker och personer jag inte trodde jag skulle jobba med.....än.

Strange how things happen.

Slitit som ett djur vore väl att ta i. Gjort mitt bästa och mesta möjliga beskriver det bättre. Hunnit med otroligt mycket under en kort tid. Fått nöjet att träffa personer som är otroligt kunniga och duktiga på vad de gör. Och mycket trevliga människor också för den delen.

Nice

Nu är allt det slut. Vad har jag då fått ut av detta? Förutom nöjet att jobba med duktiga journalister. Jag har fått erfarenheter jag alltid kommer bära med mig och tänka på. Förhoppningsvis är jag en bättre journalist idag än vad jag var när jag började.
Kändes tungt att lämna, fast boken väntar.

Book, here i come

Sa hej då till de personer som var kvar på redaktionen när jag gick. Dvs min närmaste chef UJ som äger JM och P som äger tidningen ...... De gav mig ett presentkort på Team Sportia på 1000kr och en tröja. Sa att jag var aktuell för frilansjobb åt dem och att besöka dem när möjligheten gavs. Tackade för mig och tiden jag fick på redaktionen.

Kommer sakna dem och jobbet.

Catch u later!
Your own and a little bit sad Dytte

Inga kommentarer: