fredag, mars 09, 2007

underligheter

Jag blev utmanad att nämna sex egendomliga/konstiga saker med mig. Det är en ruskigt bra fråga faktiskt. Jag ska fundera riktigt noga nu.

1. Jag säger till alla att jag är blyg. Sen kan de få se mig i ett sammanhang där jag inte visar ett uns av blyghet. Det kan uppfattas som konstigt.

2. När jag blir glad eller ledsen och är med personer som jag känner väl så gör jag min happydance och min saddance.


3. Jag kollar alltid unger 398 000 gånger att jag har med mig nycklar, mobil och plånbok på vägen till skolan, jobbet och ya u name it.

4. När jag går hem från F&T så springer jag alltid en och samma sträcka varje gång. Jag gör endast detta på hemvägen och inte när jag går dit. Jag vet inte varför, men det gör jag i alla fall.

5. Jag skriver "hehe okej" ungefär 599 gånger under ett msn-samtal med någon.

6. Jag är mer beroende av min laptop än vad jag är av mat. Ge mig min laptop och stäng in mig i en cell utan varken vatten eller bröd. Jag lovar, jag överlever bara det finns internet. Beroende? Nej, inte alls.

Där så har vi en fin lista. Det tog ett tag(2 dygn) att skriva ner allting pga jobbet. Jag väljer att inte utmana någon då de flesta bloggar jag läser ändå har gjort listan. Jag är alltid sist.

Catch u later!
Your weird Dytte

Inga kommentarer: