lördag, mars 10, 2007

Stadiumbesök

Stadium är en bra butik.

Jag praktiserar ju som de flesta läsare vet på företaget som gör tidningen M. Jag och min chef var just på stadium i fredags, där ett par fotbollsskor skulle inhandlas.

Fotbollsskor är bra att ha på en fotbollsplan.

Vi står då i kassan och ska betala för skorna. Chefen börjar samtala med tjejen i kassan och frågar om de fått upp tidningen match. Tjejen säger att hon ställt upp den några minuter tidigare. Chefen kollar på tidningsstället. Sedan vänder han sig till tjejen och säger
- Det är tidningen jag, jocke och redaktionen nere på stan har skrivit.

Jag sträcker lite stolt på mig.

Tjejen fortsätter prata om att det är ett temanummer med Ronaldinho. Hon förstod aldrig att de som varit med och skrivit tidningen stod framför henne. Vi gick sedan ut ur affären och skrattade hela vägen till bilen.

Stupid girl

Catch u later!
Your writing Dytte

Inga kommentarer: