måndag, februari 25, 2008

I Helsingborg nu

Sitter just nu på ett hotellrum i Helsingborg. Men jag kan börja från början....

Dagen började med att jag drog mig förbi jkpg för att hämta lite utrustning osv. Var även med en snabbis på lektionen och gjorde en uppgift som klassen hade fått. De fick en timme på sig, jag gjorde den på drygt en halvtimme. Var med det sista på lektionen och sen drog jag mig iväg med bussen mot Helsingborg.

Gillar inte buss


Bussen var rätt tråkig om jag ska vara ärlig och tog runt 2.5h. Massa pensionärer och ett kärleksfullt par framför mig som tog en massa pussbilder....med blixt. Extremt irriterande faktiskt.

Flash


Jag mötte upp gänget från fotbollssverige och vi drog och åt italienskt direkt för alla var ruskigt hungriga. Efter det drog vi till hotellet och det är där jag sitter nu. Sitter tillsammans med David, Dennis och Axel i David och Dennis hotellrum. Vi är två till i gänget och det är Tommy och Mårthen. Tommy drog till lund för en liten stund sen och skulle hälsa på sitt ex. Mårthen skriver artiklar i hans, mitt och Axels rum.

Nu ska jag vara social

Inga kommentarer: