måndag, februari 25, 2008

Idag bär det av. Sitter hemma nu och ska snart börja röra på mig. Ska kolla så jag har med mig allt jag behöver innan jag åker bara. Alltid något man glömmer oavsett hur många gånger man kollar känns det som.

Packing

Jag hoppas att all utrustning väntar på mig och att det fungerar under resan. Det får inte bli så att vi glömmer någon sladd osv. Då förlorar vi värdefull tid och det har vi inte råd med.

Accounted for

Jag ska åka med totalt fem andra personer. Vilka är dessa fem då? Ja, det ska jag inte berätta för jag har ingen aning faktiskt. Jag vet vad två killar heter och vart alla "jobbar". Annars har jag inte den blekaste om vilka de andra är faktiskt. Även om jag inte känner dem ska det bli ruskigt kul och många erfarenheter rikare blir jag också.

Experience

Jag ska försöka uppdatera från resan så gott jag kan med både text och bilder. Ojojoj, det här kommer bli kul. Följ resan nu så kan vi ha roligt ihop.

Come on, lets go already

Catch u later
Yours truly Dytte

Inga kommentarer: