söndag, februari 10, 2008

Tiny

Jag ska tydligen filma imorgon fick jag reda på nu. Eller ja, en klasskompis frågade om jag kunde filma och jag gav väl egentligen inget svar men tackade ja. Så imorgon ska jag filma Lars "The lion" Leijonborg på Högskolan i Jönköping.

För den som undrar - jag kan filma.

Igår (fredag) drog jag till Göteborg för att vara med M och bara lata mig. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Det blev ett hemskt massa åkande över den stora staden. Till Medie markt, kollade in Iphone, M köpte extern hårddisk sen blev det thaimat på en resturang i närheten av hans lägenhet.

Nice anyway

Fest i hans lägenhet efter det. Riktigt kul faktiskt även om jag inte var så sugen först. Det ändrades dock efter lite övertalning. Straffet fick man idag då man mådde som man förtjänade.

Now sleep

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, du var gullig när du ringde iaf ;-)