fredag, november 04, 2005

Hemkommen


från några dagar i den sköna staden GÖÖÖÖÖÖTEBORG så är det ser ni. Jag laddade upp i onsdags med att lyssna på Hardcore Superstar fram tills det var dags att dra sig iväg till bussen. Jag drar mig med tunga steg iväg till bussen, gillar inte att åka buss.
Möter upp min gode vän sire i Skövde. Han om någon är peppad inför kvällen! Vi möter upp vår siste kamrat för kvällen, maja. Vi i denna trio drar oss iväg mot Göteborg. Vi laddar med musik på tåget och efter ett tag ringer grabbarna från radion och frågar lite om kvällens förväntningar. Säger även att jag ska recensera konserten och skivan nästa onsdag....tror jag(om jag minns rätt).

Vi börjar förfesta hos min gode vän och vapendragare Martin. Jag inför nu den ädla sporten "Capsning" i GÖÖÖÖÖTEBORG. Vi drar oss mot Storan och den väntade konserten med HARDCORE SUPERSTAR!!!

De äntrar scenen i samma ögonblick vi ställer oss på golvet. Ljuset börjar, musiken börjar och det viktigaste...sången börjar.

Stämningen är på topp och ögonblicket magiskt!

Hänger kvar i Göteborg tills idag. Sover hos min gode vän och vapendragare Martin. Allt är Superb fram tills nu, nu är man hemma igen. I det gråa och trista höstvädret som så plötsligt blev en verklighet. I Göteborg drömde man sig bort för ett tag. Man tänkte inte höst.

Man tänkte glädje och ljus.

Nu är allt så mörkt och kallt igen! Aja back to reality!

Catch u later!
Dytte

Inga kommentarer: