söndag, november 06, 2005

Ursäkta mig

men jag bara måste!!!

Hulta skrev nyligen i sin blogg om engelsk fotboll. Men han sa inget om lagen och hur det gick så jag tänkte att jag tar den biten nu. Eller ja i alla fall ett lag!

Är det någon som har något som helst intresse av Premier League så borde de veta detta.


Wigan Athletic är det någon som hört talas om det laget? Om du inte har det så lägg namnet på minnet. För just nu så flyger de fram som aldrig förr! De har öppnat stenhårt och har tagit poäng i de senaste 7 matcherna. De var nära att knipa en poäng mot Rysslands lilla by i england "chelski". Det var nära, precis i slutet. Men chelski klarade sig, men det löser sig för wigan ändå skulle jag tro. Det är ligans överraskning! Med det spelet Wigan har så har jag svårt att se mig att de åker ur. De är i Premier League för att stanna! Förhoppningsvis för gott! Det kan bli kul med ett underdoglag som sätter storlagen på pottkanten. Det ska bli kul att se vad de kan göra mot Arsenal! Den som lever får se!

Catch u later!
Dytte

Inga kommentarer: