lördag, december 16, 2006

Lean on me

For you I try

Tänk er alla människor som bloggar egentligen. Alla som skriver om vad de har gjort, inte gjort eller vill göra. Va fan sitter vi bloggare här för? Söker vi efter bekräftelse? Gillar vi att skriva? Gillar vi att berätta vad vi har gjort? Varför sitter vi egentligen här? Det är en jävligt bra fråga

Nobody knows, fuki

Människor pratar om att allt händer av en anledning. Det är så jäkla mycket analyserande i dagens värld tycker jag. Jag är en jävel som analyserar som fan. Jag är fan KUNG på att analysera skiten ur saker och ting. Det är sjukt vad jag analyserar egentligen. Jag har dock slutat analysera vissa saker. Saker som påverkade mig oerhört mycket egentligen.

I save a little pray for you

Människor analyserar texter, program, händelser, känslor, saker som sägs, saker som ges till en analyseras. Det är SJUKT vad vi analyserar. Varför analysera? För att hitta svar vi inte vill ha? För att hitta svaren vi vill ha? Varför inte bara ta det för vad det är? Ska det vara så svårt? Ja, tydligen ska det vara jobbigt, svårt och förbannat mycket analyserande av saker. Jag(vi) får ta det och göra det bästa av det egentligen.

Your leaving now, it´s in your eyes

Jag har bestämt mig för att inte analysera så mycket och bara ta det för vad det är. Det har jag försökt med ett tag och det har faktiskt gått bra. Jag ska fortsätta med det. Jag fortsätter mot nya mål och nya händelser som ska förbli händelser med minsta möjliga analys. Det är mitt löfte till mig själv. Ett löfte som jag inte bryter i första taget. För det är så det är bestämt.

Sometimes in my life we only pay

Catch u later!
Your less analyzing Dytte

Inga kommentarer: