söndag, december 31, 2006

Sammanfattning av året 2006!


Det bästa som hänt: Att jag fick ett kontrakt med ett stort bokförlag.

Det sämsta som hänt: Att jag inte hittade mig själv.

Det konstigaste som hänt: Att jag blev kontaktad av ett stort bokförlag och blev erbjuden att ge ut min bok på deras förlag.

Det turligaste som hänt: Kontraktet med bokförlaget.

Det roligaste som hänt: Bokförlaget!

Det bästa jag köpt: En ny Bang & Olufsen tv för 98 000kr

Den roligaste festen: Festen med Hardcore superstar i Göteborg

Den bästa semestern: Besöket i varje land i Europa under sommaren och höjdpunkten var givetvis VM-finalen på plats.

Det bästa jag fått: Bokförlaget?

Årets manliga personlighet: Mig själv.
Motivering: För att jag äntligen lyckats.

Årets kvinnliga personlighet: Frodo
Motivering: För att hon äntligen hittat någon att dela sitt liv med.

Årets nyårslöften:
Nr 1: Skriva en bok till.
Nr 2: Resa runt världen.

Årets citat: Jag själv när jag fick reda på att jag skulle få ge ut min bok: Ohh herre jävlar vad bra.

Årets flopp: Brudarna

Catch you later!
Dytte

Året är inte slut än så därför är detta den töntiga listan som jag drömde om kanske :P den riktiga kommer imorgon eller på tisdag.

Inga kommentarer: