söndag, december 10, 2006

Sing for me

Jag sitter här som så många gånger förr och kollar ut på gatlampan som lyser upp den blöta gatan nedanför.

Sing with me, sing for the years
Sing for the laughter, sing for the tears
Sing with me, if its just for today
Maybe tomorrow the good lord will take you away

Jag har lärt mig något under den här hösten som gått. Jag tittade mig själv i spegeln och gillade inte vad jag såg. Vad jag hade blivit. Det var långt kvar tills jag skulle vara nära mina mål kändes det som. Jag försöker nu ändra på det och det jag gjort i mer än halva mitt liv.

Sing with me, sing for the years.

Jag såg att jonte hade börjat med mina små mellankommentarer i kursiv stil. Bra initiativ där Jonte. Aerosmith är för övrigt det band som har gjort de första kursiva raderna där uppe. Dream on heter låten!

Dream on

Catch u later!
Your confused Dytte

Inga kommentarer: