fredag, december 30, 2005

Rulla runt i snön...

Alltså den där Elin gör att jag känner mig som ett barn igen. Hon pratar alltid om snö och att det är så roligt och så fint. Nu har snön kommit. Och det i massor!!!!

Innan jag träffa henne skulle jag inte gjort det jag gjorde idag. Jag har varit ute och lekt i snön idag. Jag gick frivilligt, ja ni läste rätt frivilligt, ut och lekte i snön. Hade lite snöbollskrig med två kompisar(Jag hade snöbollskrig med dem och de bad mig sluta) och gjorde snöänglar(?!). Har gjort två stycken på Elins tomt men den första snöa igen innan hon hann se den. Så jag var ju tvungen att göra en ny ikväll! Hoppas den ligger kvar imorgon bitti. Glömde dock att ta med mig kameran för att föreviga ögonblicket! Ta ett kort åt mig Elin!

Jaja ha d gött! Ni finner mig i närmsta snödriva!

Catch u later!
Dytte

2 kommentarer:

Jay sa...

Det är mysigt! Någon som vill följa med?

Mysan sa...

Hey Dytt!!

Är inte snö underbart så säg...alltid up for snöänglar!! I sthlm verkar det aldrig vilja sluta snöa och det har nog kommit minst en meter, yay!! Hur är det i Skara?

KrAm