torsdag, december 15, 2005

Tackar/Ledsen



Vänner och bekanta! Unga som gamla!

Lite ledsen men samtidigt glad över igår.
Det var ju planerat en utgång på kåren.
Här kommer en summering:

Förfest hos Lisa! Åhh så trevligt.
Tack Lisa och alla underbara människor
som var där och höjde stämningen.

Vidare till kåren.....
LÅÅÅÅNG kö!
Vi tröttna och gick vidare mot Jesper.
Lira xbox 360 och kolla skräckis.

Letar efter mina vapendragare som skall köra mig och Lisa hem.
Blåser ruskigt kallt!

Mina vapendragare hämtar mig och Lisa!
På väg hem!

Hälften lyckat hälften misslyckat!

Men jag känner mig både ledsen för egen och andras skull.
Jag var ledsen för att jag fyllde år igår och övertalade mina kära vänner att följa med ut bara på grund av det trots att de hade tänkt stanna hemma eller göra annat. Sen så går jag inte ens in på kåren då jag inte orkade stå i kön en timme till. Jag kände mig som en svikare! Men jag fick lova Emmi att gottgöra det genom att följa med ut i Januari eller Februari. Jag lovar att jag ska med er ut då!

Förlåt mig mina vänner! Jag lovar att blanda drinkar med er i Januari eller Februari!

Tack alla ni som trots allt offrade er för min skull! Synd bara att de inte hade hört talas om Dytte! För då hade vi fått komma in hela bunten direkt. Men som ni alla vet så bor det en hel del "bönner" i jönköping ;-)

Bilder från förfesten finns här!

Catch u later!
Dytte

4 kommentarer:

Lisa sa...

misslyckat javisst. men fan vad bra det var ändå. ses i morgon på nästa gille! peace out

Marie sa...

tur att komma in? jag säger: timing och skicklighet. grattis grattis.

Jonatan sa...

gatan satan vilket partaj vi ska ha o fira dig igen.. =) ja missade juh hela kalaset o tänkte tagit igen d på kåren.. men ack så sent.

Magnus sa...

Dytte, du är ingen svikare!
Du är ju mannen med stort M, oroa dig inte ty du och jags ak blanda tillräckligt med drinkar för att släcka hela världens törst!
(Du kan ju haja hur många drinkar det blir...)