lördag, december 31, 2005

Scared


Sitter här i mörkret och funderar lite. Har i och för sig gjort detta hela dagen. Funderat på en speciell sak. Det riktigt gnager inom mig den där känslan jag har. Jag vill så gärna säga men är så rädd, så rädd för vad svaret kan bli.

Om jag ska vara helt ärlig så är jag riktigt rädd. Vill prata men gör det inte. Har aldrig väntat så här länge. Vad är det för fel? Vad är jag egentligen rädd för? Är jag så rädd för att förlora den här personen om jag gör det? Eller är jag så seriös att jag inte vågar att riskera något?(Läs mellan raderna så förstår ni,det är inte så svårt.)

Dytte is scared...

Några tips från några som förstår vad jag vill ha sagt?

6 kommentarer:

Jay sa...

Daniel:Varken dig eller tågtjejen daniel! Tyvärr!

Winnermaja: Mjo jag får ta mig en ordentlig funderare! Tack så mycket. Hoppas på det bästa själv så.

Anonym sa...

Dytte vad har du och förlora...

Livet är långt och om man inte vågar satsa någontng så kommer det att finnas med dig i livet. Varför gjorde jag inte så och varför kom jag inte på det etc etc....

Så jag har bara en sak och säga SATSA ALLT och våga vinna =p

Over and Out
Your Friend Frodo

Jay sa...

Frodo: Gamle vän :P Jag har funderat på att satsa allt på ett kort men ja det känns som att det kräver mer tanke. Fast av tankarna blir jag galen .

Anonym sa...

Just därför måste man våga satsa för och vinna något...

Om du inte vågar fråga så kommer det att ligga i bakhuvudet en lång tid framöver och du kommer fråga dig själv varför gjorde jag det inte..

Lycka till =)

Over and Out Frodo

Magnus sa...

Det finns bara en växel:
Go for it!

Jay sa...

Jag skyller på er om det blir misslyckat grabbar! Bara så ni vet :P