söndag, januari 01, 2006

A new year

Så här sitter man efter att ha firat in tolvslaget. Det nya året. Vad är det jag egentligen firar? Ett nytt år av helvete? Eller ett år av lycka? Gränsen är brutal.

Men vad gjorde man timmarna innan tolvslaget? Jo man var på fest hos den ack så sköna och trevliga Hanna. Mycket trevlig tjej om jag får säga det själv.

Iväg till samlingsplatsen stationen. Det är ju där det händer. I alla fall nu, nu när fyrverkerierna ska smällas av för det nya året. Man försöker hitta vänner men hittar ingen. Tappade ju bort alla på vägen dit.

Tillbaka till Hanna för att fortsätta festa. Vad hände när vi invigde det nya året? Jo vi kör spin the bottle. Sagt och gjort, flaskan snurrar. Slutar dock lika snabbt som det började. Men ett och annat hann man med. Hann med att krama en polare, pussa en tjej på kinden(är inte det lite mellanstadie?) och hör och häpna få en puss av en kille.

Skrämmande? Jo tro tusan att det var. Men alltså vad har jag att vara rädd för? Visst de förevigade den där *#%&= pussen. Men va tusan jag bryr mig inte, jag är säker i min sexualitet och inte blir jag gay/bi av en puss som jag motvilligt tog emot. Äsch jag bryr mig inte, jag bjuder på den. Någon som inledde året mer vågat? Nä skulle inte tro det! Mange, räknas det som att jag gjort läxan igen förresten?

Från en sak till en annan, cut the crap and speak your mind! Shut the bullshit up and mind your own damn business. Do you get me?

Catch you later!
Dytte

3 kommentarer:

Jonatan sa...

=) pussar är alltid bra...

Jay sa...

Jo men hade helst sett att alla var till andra könet :P...men gjort är gjort.

Anonym sa...

alltså... att sitta där o se den där flaskan snurra o sen stanna o peka... grymt... kvällen var egentligen inte så lyckad.. kändes bitvis som total waste of time!
men visst.. roligt hade vi lite... att ett nytt år börjar nu o man ställs inför nya utmaningar o krav från andra är värt att fundera över... lyckan kommer att komma till dig mer än vad den har gjort under det gågna året.. det hoppas jag iaf..
men annars så har du ju alltid dina vänner... även om just jag känner mig otillräcklig i vissa situationer...

Keep Holding On mannen!
du klarar det du tar dig an.. även om allt känns hårt... du kan om du vill, du vill så du kan!
råger över råger ut!