söndag, januari 15, 2006

Skulle du säga det här som tjej?

13 saker en tjej aldrig skulle säga

  1. Kan inte vårt förhållande bli mer fysiskt? Jag är trött på att bara vara vänner...
  2. Låt du bara toalettringen vara uppe, det är lättare för mig att duscha då.
  3. Jag tycker håriga häckar är riktigt sexigt.
  4. Wow, lukta på den, du!
  5. Snälla, släng inte den där gamla t-shirten, hålen i armhålan är bara för söta.
  6. Den här diamanten är alldeles för stor!
  7. ...och på smekmånaden ska vi åka och fiska i Arjeplog!
  8. Wow, den är verkligen 14 tum!
  9. Får den här klänningen min rumpa att se liten ut?
  10. Jag har fel, du måste ha rätt igen.
  11. Vad säger du? Är det vår bröllopsdag idag?
  12. Är det samtalet till mig? Säg att jag inte är här!
  13. Jag struntar i om det är rea! 1500:- för en klänning av Armani är helt enkelt för mycket!
Catch u later!
Dytte

1 kommentar:

Thomas Eller sa...

Tja Jockepoke!

Skönt att få ha en sån där "javisst-så-är-det-verkligen" uppenbarelse och lite skratt mitt i allt pluggande!
tack för det min vän!

/tompa