fredag, januari 20, 2006

Hallå igen hur är stan en sån här kväll i janari?

När snön lägger sig kall blir det ett vinterlandskap igen.

I onsdags var det match, jag kunde tyvärr inte vara med tack vare mina glasfötter. Skadad som vanligt. Vad slutade matchen då? Den slutade hela 11-1(?!?!?!).....till andra laget. Jag ställde mig själv då först frågan vem det var som stod i mål? Det var tydligen vår ordinarie målvakt. Han var inte i form kändes det som då. Nästa fråga var hade vi några utespelare? Ja vi hade nästan 2 kedjor. Vad var det då som hände? Om jag ska vara helt ärlig så har jag ingen aning för jag var inte ens med och tittade.

Om vi inte kan spela vad gör vi då? Spelar bingolotto.

Men vad jag fick höra så var det ingen som tog kommandot och försökte styra upp vårt spel. Sen det faktum att alla spelade som ett par nollor förvånade mig då vi har några bra killar i laget. Jag funderar också på om det hade gjort någon skillnad om jag varit med. Jag brukar vanligtvis försöka styra och ställa och ropa ut vad de måste göra. Var det en ledargestalt de saknade? Behövde de en spark i arslet? Jag vet faktiskt inte. Vad säger ni som var med?

Need me to give you a kickabout?

Catch u later!
Dytte

Dagens låttips:
Robin Ståhl - Så länge jag lever

1 kommentar:

Jonatan sa...

mmm, innebandy e konstigt.. själv ska ja lira imon o då får d fan inte bli några 1-11.. seger måste för slutspel...