tisdag, januari 10, 2006

Vi säger så...

Precis nu så tänkte jag skriva en blogg om en tjejkompis som säger saker till en och sen gör hon helt tvärtom. Men så tänkte jag att nä va tusan det får stå för henne. Det är hennes handlingar och hennes ord. Jag säger att nu kan jag inte bry mig mindre. Även fast det är en av mina närmare vänner. Men lite småtrött på att de säger en sak och gör sedan helt tvärtom. Nä sånt gillar vi inte och förstår inte heller för den delen. Aja see ya

Istället ska jag hylla en vän.
En vän som alltid är där när man behöver.
En vän som lyssnar och svarar istället för att vara lam och låtsas bry sig.
En vän som man kan prata om allt med.
En vän som jag känner att jag kommit närmare nu den sista tiden.
En vän som är en sann vän.
En vän som man det är lätt att umgås med.
En vän som förtjänar det bästa.

Tack för att du är min vän Frodo!

Catch u later!
Dytte

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dytte om jag inte var en man skulle jag ge dig en blöt puss, men som sagt jag kom på idag att jag var en man så då kan vi stryka det =P.....

Men ett nyp i stjärten är du allt värd =)....

Jag önskar jag hade en blogg som jag kunde skriva om hur mycket du betytt för mig så skulle det nog fylla 5 st A4 sidor =)... Men det räcker bara med ett ord för och sammanfatta allt du är min bitch och kommer alltid och vara även fast du nu kommer dra till thailand och ja göra det du sa =P...

Love ya Dytte (gayvarning?) men manlig kärlek är ju inne nu =P..

Over and Out Frodo

Anonym sa...

bara hylla frodo... vad är det för stil?!
manlig kärlek är inte inne nu frodo? så håll fingrarna i styr

Jay sa...

Frodo: Manlig kärlek har aldrig varit så på mode som det är nu! =)

Bortglömd: Det är inne med manlig kärlek. Man kan inte hylla alla samtidigt. :P