måndag, januari 16, 2006

Du har ditt liv i dina händer

Du kan välja mellan att stå kvar och ta emot sparkar och slag eller hoppa av. Lämna skeppet innan det är försent. Du klättrar högt upp i skeppets mast men överge skeppet innan det är försent.

Take it or leave it!

Mycket handlar om vad man tror här i världen. Tror vi på oss själva kan vi gå långt men om vi sitter tysta och har dåligt självförtroende kan det betyda en misslyckad karriär, misslyckat kärleksliv och överhuvudtaget ett ganska misslyckat liv.

Jag kan ändra mitt liv, jag får ändå ett nytt.

Vi har livet i våra egna händer och vad vi sedan gör med det är upp till oss själva. Vi har möjligheterna att skapa och förstöra. Vi formar vår egen framtid, jag vill i alla fall tro det.
Vi formar vårt eget liv till vad vi själva vill ha det till.

Det ställdes inga frågor men det ställdes många krav vi lyssnade och tog emot men inget är för evigt, vi kommer igen.

It´s your life, you decide what you are going to do with it.

Catch u later!
Dytte

2 kommentarer:

Lisa sa...

du.. eftertentafest här på lördag. Jag kan räkna med dig va?

Petter sa...

jag hatar mig själv för att jag ibland inte gör saker som jag väldigt, väldigt gärna vill göra. man är bra märklig ibland...