onsdag, januari 11, 2006

Beachen 2006

Snart kommer sommaren....

Till beachen 2006 ska jag ha tränat upp min kropp så jag ser vältränad ut.....är det tänkt. Men så är det varje år tyvärr. Jag tror inte jag lyckats en enda gång! Hårt att erkänna men det är den bittra sanningen.

Jag har ju sagt att jag ska börja träna ordentligt i år. Inte bara för att se vältränad inför beachen 2005 utan även för att må bra och klara lite mer. Men i år ska jag banne mig klara det. Jag har ju det nästan som nyårslöfte.

Så förhoppningsvis så ser vi en Dytte i fin form beachen 2006. Snart börjar den riktiga träningen. Vänta bara så ska ni få se!

Catch u later!
Dytte

ps
någon som önskar något speciellt blogginlägg? Som inte handlar om er själva dvs!
ds

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jadu Dytte det är la dags och bli av med din torktumlare och börja träna den lilla magen så kanske du får ett 6 pack till slut =)....

Jay sa...

Frodo: nu ska vi inte vara såna här