söndag, januari 01, 2006

Sammanfattning av året 2005!

Det bästa som hänt: Tyvärr kommer inte på något(Tråkigt svar jag vet).

Det sämsta som hänt: Att jag förlorade båda mina föräldrar.

Det konstigaste som hänt: När en tjej fråga mig om jag ville ta en snabbis med henne, under en konsert i gbg.

Det turligaste som hänt: Att folket på MKV är oerhört sköna människor.

Det roligaste som hänt: Julafton.

Det bästa jag köpt: Ett liv. Eller köpte jag verkligen det?

Den roligaste festen: Lisas fest var väldigt rolig.

Den bästa semestern: Vadå semester? Finns det?

Det bästa jag fått: "Fab five stilguide" av Lollo.

Årets manliga personlighet: Magnus "Mange" Larsson och Mikael Persbrandt.
Motivering Magnus: För att ha varit den person som påverkat mig mest under det gångna året. Bara gott att säga om den mannen.

Motivering Mikael: För att han vågar vara osvensk och tar onödig skit för det.

Årets kvinnliga personlighet: Elin Kero och Louise Lundqvist
Motivering Elin: För att hon är en tjej som bryr sig. Väldigt omtänksam och snäll. Hon har förändrat min syn på snön. Tack Elin!

Motivering Louise: För hon alltid finns där i alla lägen.

Årets nyårslöften:
Nr 1: Inte vara så feg. Våga mer.
Nr 2: Kommer igång seriöst med min träning.

Årets citat: Martin: jävla kul när det är så jävla många filer att ladda då.
Ja en laugh fil jävla roligt.

Årets flopp: Dyttes gamla nyårslöften.

Catch you later!
Dytte

2 kommentarer:

Lisa sa...

Lisas fest, yeeaaah! Med skumpa i magen säger jag nu gonatt!

Magnus sa...

Dytte, dytte, dytte...
Mycket fint skrivet! Du vet väl: nytt år, nya chanser. NU vänder vi blad och tar med det bra men lämnar det dåliga i 2005!