onsdag, januari 18, 2006

Twist and shout


Boom bam bam boom barararabom!

Let´s give it a twist!

Why can´t you see the obvious? See the things that everyone else see? No im sorry, who am im trying to fool? No one see what I want them too see. All that you see is a book with pictures that you look through really really fast.

Förlåt men egentligen så bryr du dig inte så jättemycket va? Nä trodde inte det heller. Men det är ingen fara jag är van. Jag är alltid tvåa hmm känns hårt att erkänna. Men den högsta positionen jag kommer på är 2. Aldrig 1 utan 2!


Im sorry did i disappoint you?
Not what you expected? Thought so too!

Nä men jag blev faktiskt lite ledsen. Hmm ja tro det eller ej! Jag vet jag pratar i gåtor. Men jag gör det när jag inte vill skriva det jag verkligen tänker och när jag vill att personen ifråga inte ska fatta ett jota av vad jag skriver om. Men det kanske framgår ändå? Vad vet jag?!?!

Im sorry, did you say my name?

Nä men det är väl dags att jag inser det. No shame in that! Jag är ju som sagt van. Vad trodde jag sen egentligen? Att jag skulle vinna? Nä.....men ja hoppet brukar vara det sista som överger en. Dum som jag är så är det alltid mitt dumma hopp som försvinner sist.

Back to reality, back to square one!

Orden du sa kunde det varit lite mer ja vad ska man säga mindre bullshit i! Get my point?
Men erkänn, jag hade rätt ändå eller hur? Du behöver inte svara då jag redan vet svaret!

Catch u later(antagligen inte dig)!
Dytte

Dagens låt:
Magnus Uggla - I hela världen

2 kommentarer:

Emma sa...

Jocke vad är det här? ska vi ta en dans lektion snart..? jag är orolig för dig=(

Jay sa...

Emma: Det är ett blogginlägg riktat till en person. Mjo det börjar nog bli dags för det! Känner mig lite stel :( Varför orolig min vän? Inget att oroa dig för emma!