söndag, oktober 14, 2007

Away

Om 11 dagar så åker jag. Då åker jag för att aldrig mer komma tillbaka. Nä, jag bara skoja. Men det hade varit skönt att stanna kvar på platsen jag ska åka till. Vart ska jag då? Det ska jag berätta. Jag ska till Florida i USA. Där kommer jag tillbringa tiden i två olika städer. Orlando första dagarna och Fort lauderdale resten av resan.

11 Dagar

Ska bli så otroligt skönt att komma iväg faktiskt. Jag längtar enormt mycket nu och det kommer bli ruskigt kul. Vi ska besöka: Seaworld, Disney och Universal studios i Orlando. I Fort lauderdale bär det av till ett klassiskt "Mall" (köpcentra) och självklart stranden. Ska försöka mig på att surfa lite.

Surfing on the waves

Ska jag dit själv? Nä, det ska jag inte. Jag ska dit med min underbara flickvän, min syster och hennes familj och min lillebror. Ska bli så grymt skönt så det inte är sant. För att ta oss dit måste vi givetvis flyga. Har jag flugit förut? NÄ och det kommer vara lite oroligt från min sida. J får nog hålla mig i handen. Stryka lite lätt på den och säga att allt kommer gå bra, att inget kommer gå sönder på planet. Sen lutar jag mig mot hennes axel och somnar till hennes lugna andetag.
För det är sånt man kan göra när man har en flickvän som J.

Fly baby fly

Inga kommentarer: