onsdag, oktober 24, 2007

Leaving for

Det är inte många timmar kvar tills vi ska flyga till Florida nu. FLYGA, gott folk. Jag vet inte vad jag tycker om det än. Men det blir nog bra när vi väl är på planet. Just nu känns det inget speciellt faktiskt. Jag tänker inte ens på att jag ska flyga. Sa jag att jag inte har flygit förut?

Fly Dytte, fly


Det ska bli skönt att komma iväg. Jag har inte direkt varit en globetrotter innan om jag säger så. Länderna jag besökt utanför Sverige är lätträknade. Kan räknas på en hand om jag inte minns fel. Men nu ska jag till och med utanför Europa.

Me like

Vi får se hur det går nu. Men J har lovat att jag skulle få sova mot hennes axel. Sen möts vi av mina kusiner i ft. Lauderdale. Sen drar vi hem till min kusin C och sover. Sen drar vi till Orlando dagen efter. Det är mycket att göra. Ska bli kul. Ha det så kul i Sverige.

Im outta here.

Inga kommentarer: