måndag, oktober 15, 2007

My car

När jag var yngre pratade jag ofta om vad för sorts bil jag skulle köpa. Mina planer var glasklara när jag var runt 15 år. Det var det enda jag var säker på i den åldern och något som förgyllde mina dagar. Att den dagen ännu inte kommit att jag köpt just den bilen så kommer den förr eller senare.

Förr eller senare

Vilken bil är det jag då pratar om? Jo, jag ska köpa mig en porsche som är krockskadad och göra den hel och fin igen. Jag ska jobba med den helt själv och bara be om hjälp när jag inte kan fixa det själv men då ska de få visa mig så ska jag göra det själv sen.

Krock

När jag sen är klar så kommer ännu ett mål vara avklarat för mig. Ett av många mål jag har i mitt liv. Då kan jag skriva in det i mitt lilla dokument över mål jag har i livet. Jag kommer då skriva in när målet uppfylldes och hur känslan är efteråt.

My car - Porsche

Inga kommentarer: