torsdag, oktober 11, 2007

Stress?

I tisdags åkte jag och min bror till Stockholm för att medverka i ett program som kommer sändas i svt om några veckor. Men innan vi var framme hade vi ett stort problem. En elledning hade gått sönder över spåren på vägen mot Sthlm och alla tåg var inställda i över en timme.

Delay

Vi hade fortfarande 30 min innan vi kunde vara där trodde vi. Men timmen blev längre då tåget inte gick på helfart fram till den plats där elledningen hade gått sönder och väl där var vi tvungna att plocka upp 200 personer från det andra tåget som orsakade felet. Där stod vi i en timme om inte mer. Efter det blev det mer stopp än vad som sades redan från början. På grund av att det var folk från det andra tåget som skulle av där.

Trains

Vi var oroliga som få över att inte hinna. Vi kom fram till Stockholm drygt 3 h senare. Vart all tid tog vägen vet jag faktiskt inte. Men vi rusar iväg till en taxi och rör oss mot studion. 5 min senare är vi där. Väl där så är det in i sminket direkt för att sedan komma in i studion. Sen var det bara att köra igång.

Go for it

Inga kommentarer: