tisdag, juni 17, 2008

Linje 3 och 7

Igår var första dagen på jobbet. Mest genomgång av vad vi ska göra osv. Men jag fick en tråkig nyhet där. Jag fick en linje jag inte ville ha. Ville ha samma som förra året för i år är det bara två personer på den jämfört med fem personer förra året. Detta för att de har satt in robotar på den linjen. Vore grymt skönt att köra den linjen.

Dammit

Istället får jag en annan linje. En tråkig linje. Jag får härda ut. Fjäska och hoppas att någon på den bra linjen blir sjuk. Så man får hoppa in där. Tyvärr ser det ut som att jag får rikta in mig på att hänga på linjen jag är nu. Det är jag, 999999 tjejer som snackar om skor, smink och killar. Roligt va? Sen är det en kille till. Som förr eller senare kommer gå på semester. Tur att det är fler som jobbar där. Nä, nu ska jag ringa och ordna skjuts till och från jobbet.

Work it baby

Inga kommentarer: