söndag, juni 01, 2008

Poor

På ett sätt förstår jag resonemanget. Men sen blir jag arg. Eller kanske inte arg. Men irriterad. Jag tänkte att jag testar. Brukar säga nej och det gjorde jag först. Sen tänkte jag "äsch, om personen ifråga vill det så får personen göra det". När det väl blev dags och jag sa att det var okej blev det en fråga om "krav" istället. Om jag gör detta så känns det onödigt om du lägger dina pengar på det här och det där. För i så fall kan du (jag) betala det själv. Så kändes det.

Feelings

Om jag säger att jag inte har råd så har jag helt enkelt inte det. Därför överväger jag nu att strunta i det just för det. Det bevisade en gång för alla att jag inte ska låta någon göra det jag tänkte göra. Jag är mycket väl medveten om vad jag lägger mina pengar på. När du kommer lägger jag mer pengar på mat än vad jag gör annars. Även om jag inte har råd. Därför snålar jag resten av tiden som är kvar tills nästa gång jag får pengar. Nu hoppas jag att du förstår varför jag säger att jag inte har råd. För jag har verkligen inte det. Och därför kanske det blir att jag struntar i allt bara för det. För det är sån jag är. Du får bli arg på mig.

Im a poor poor man.

Inga kommentarer: