måndag, september 07, 2009

Officiellt

Sorry att jag inte skrivit på ett tag. Det är en del som ska ordnas innan jag drar. Därför blir bloggen lidande för detta. Sen undrar jag om någon kan svara på en fråga. Är bloggen ruskigt seg eller är det bara för mig den är det? För så kan jag inte ha det. En slö blogg är fan ingen blogg. Vem orkar vänta?

Wait

Men snart bär det iväg och det med rätta. Så länge som jag väntat på detta. Det som skulle skett redan förra året fick vänta lite på sig och bli av nu istället. Av någon anledning känns det rätt. Det här är min resa. Mitt äventyr. Och det här ska bli så jävla kul. Fattar ni vart jag ska åka? Ecuador. Det är inte vilket land som helst, enligt många jag känner. Nästan alla har fördomar om stället. "Du kommer att bli rånad", "du kommer få muta polisen", "det är farligt där", "du kan dö" und so weiter.
Jag kanske är naiv eller positiv men jag tror inte något av det där kommer hända mig. Om man har lite vett och är medveten om riskerna så är det nog inte så stora problem som många vill tro.

Naiv

Sen blir det förmodligen ett besök i USA också innan jag åker hem. Men i tre månader kommer jag vara i Ecuador och sen kommer jag förmodligen resa runt lite och sen får vi se vart tiden tar vägen. Önska mig lycka till.

Going up in the world

Inga kommentarer: