måndag, september 21, 2009

On my way

Sitter just nu på flygplatsen i Göteborg och väntar på mitt flyg. Det går om cirkus 40 minuter. Sen blir det flyg i nästan ett dygn innan jag får sova lite i Quito, Ecuador. Morgonen efter blir det flyg igen då jag ska iväg till Manta. Ska bli så sjukt kul.

Funny funny

Så nästa gång jag skriver på bloggen blir det i ett annat land. Följ med på äventyret för fan. Det kommer bli grymt roligt då ni nu kommer få mer bilder än tidigare. Och vem vill inte se bilder från, vad som verkar nu innan, vara paradiset.

Paradise

Men det var jobbigt att säga farväl igår. Speciellt till syrran som såg ut att ha nära till tårar. Kändes jobbigt. Sen så lär man sakna alla syskonbarnen när man är ute. Samuel satte i alla fall huvudet på spiken när han skrattande sa "ses nästa år". Shit, aldrig varit ifrån Sverige eller mina nära så länge. Det i sig blir en utmaning. Ni som läser detta ska veta att jag redan saknar er. Hörs snart igen.

Love

1 kommentar:

Danne sa...

See you on the other side!