tisdag, september 22, 2009

Quito por favor

Nu ar jag framme i Quito. Har ar det typ som svensk sommar i temperatur och da ar klockan nio pa morgonen. Det ar inte fy skam det. Men jag var riktigt trott efter att ha rest i over 24 h nar jag gick och la mig igar. Det var inte alls roligt. Och det har med att det tar nagra dagar att vanja sig vid luften i Quito ar ju bara bull. Jag har inga som helst problem med det.

Quito

Sen ar inte min spanska den basta faktiskt. Jag kor en blandning mellan engelska, italienska och spanska. Det fungerar ratt bra an sa lange. Man ar val en globetrotter, haha. Far se hur det gar langs med vagen. Sen sag det ut som min resa till panama har blivit avbokad. Vet inte varfor men far kolla upp det nar jag kommer till Manta.

Ticket

Men det gick mer eller mindre smartfritt att komma igenom tullarna anda. Med tanke pa vad jag vantat mig. Forklarar mer av det sen. Men jag stor mig pa min biljett jag inte fick. Varfor den blev avbokad. Sjukt storande. Sen drommer jag konstigt ocksa. Ska ta det senare ocksa. Berattar mer om Quito, Manta och allt annat SENARE.

Later

Inga kommentarer: