lördag, september 26, 2009

Bootycall?

Det var en tjej som kom hem nu inatt efter att ha varit ute, antar jag. Jag borjar prata med henne som flera ganger forut. Kanner henne bara via natet och nu fragade hon efter mitt nummer. Varfor, undrade jag. Vad tror du, fragade hon och skrev att hon inte orkade skriva. Jag forklarade da att jag var i Ecuador och da verkade det som att hon blev sur. Vad hon ville med mitt nummer vet jag inte men vad pratar man om mitt i natten?

Nightcall

Na, nu ska jag sova trots att klockan bara ar halv nio har. Men jag brukar ga upp vid sex, halv sju. Det ar gott att kunna ga upp tidigt och kunna gora nagot vettigt med dagen. Imorgon ska jag ivag och springa pa morgonen och sen trana lite efterat. Ska bli gott att gora nagot bra med tiden pa morgonen.

Time

Inga kommentarer: