torsdag, januari 25, 2007

Det ser bra ut

Väldigt bra för att vara ärlig.

Nästa vecka ska jag ner till Göteborg för att träffa och prata med Ulf som kommer vara min chef under praktiken och kika runt lite. Han verkar väldigt seriös och det känns som att det kommer vara en bra praktik.

Good one

Han förklarade lite snabbt vad han förväntade sig, men vi kommer antagligen att diskutera mer i gbg sen. Han sa att det fanns flera fotbollstidningar i gbg och att jag antagligen skulle få hoppa mellan de olika redaktionerna. Även att få vara med honom i hans arbete för IFK Göteborg.

Kan det bli bättre?

Det känns verkligen som att det har blivit lite av en jackpot om jag ska vara ärlig. Då är det bäst att ligga i när man väl kommer dit så han trivs med en och det kan ju öppna upp nya vägar för en längre fram. Dvs om man sköter sig. Jag ska dock göra mitt bästa så får vi se vart det leder.

Danke

Catch u later!
Yours Truly Dytte

Inga kommentarer: