måndag, januari 29, 2007

Kaffe någon? del tre

Jag köpte på mig ännu mer kaffe. Glömde dock att räkna alla sorter, var lite stressad. Det får helt enkelt bli nästa gång. Sen var jag inte på ica, jag var på coop. Men jag köpte på mig lite daim kaffe, eller rättare sagt "Daim Capuccino". Sen köpte jag någonting som heter "milea". Det ska tydligen vara någon mild kaffesort.

Räknas capuccino som kaffe?

Jag är inte så bra på kaffe så jag vet inte vad som räknas som kaffe eller inte. Men jag sitter nu och dricker lite Daim capuccino. Det är inte så farligt. Även om eftersmaken är lite sådär. Fortfarande lite "kaffe-eftersmak".

Hur blir man av med kaffe-eftersmak?

Jag eftersöker fortfarande mer tips på hur man ska dricka sitt kaffe och vilka kaffesorter som rekommenderas för den klena grabben i Bertland(alltså mig). Daim capuccino var dock hyfsad. Jag kan dricka det utan större svårigheter. Inte så gott att jag tänker "¨åhh jag vill ha capuccino" dock. Kanske måste bli van vid det först.

Drink a cup of coffee?

Catch u later!
Your coffee drinking friend Dytte!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ekologiskt Gevalia ska det vara...fast jag dricker ju bara kaffe när mormor är med för att få räknas som vuxen...

Jay sa...

Visdom: Man kanske ska börja räkna vuxenpoäng nu också?

Anonym sa...

Kanske det du mjölktand...men komihåg att kaffe sliter på tänderna..