måndag, januari 29, 2007

Grammisgalan

Det är dit jag ska.

Imorgon bär det av med en vän som blivit något av en kompis jag festar med. En kompis jag faktiskt har riktigt kul med. Jag pratar om Sire. Han är riktigt bra, kul att festa med och bara hänga med också för den delen. Kom ihåg förra sommaren då vi var ute och badade, jag, sire och Linus. Var riktigt kul, även fast han sköt en fotboll mellan benen på mig, när vi spela boll.

Boll på bollar inte fullt så skönt.

Sire är killen jag mest brukar festa med. Vi hittar på lite andra saker också än att bara festa när vi hänger också. Men det är de vi gör mest när vi är i samma sällskap. Imorgon drar vi dock iväg på ett för oss annorlunda äventyr. Vi drar till Grammisgalan i Stockholm.

Grammis är ett äventyr.

Vi kommer att åka från Skövde klockan 12 ungefär och vara framme i Stockholm....okänd tid. Sen ska vi checka in på "en båtjävel", som Sire så vackert sa när han såg vad det var för ställe vi skulle bo på. Efter detta ska vi ge oss ut på stan och kika. Hoppas det blir bra väder bara så man slipper frysa arslet av sig.

Ass + cold = not good!!!

När Grammis börjar har jag ingen aning om. Det står på biljetterna som Sire just nu har. Det kommer bli grymt. Synd bara att vi inte blev ett större gäng som kunde dra iväg. Hade varit grymt att vara cirka 10 personer som åkte upp och gick på Grammis. Det hade varit grymt. Nu är det inte så, men jag och Sire kommer klara oss finfint.

Without the gang

Nästa äventyr blir väl till att planera en semester någonstans. Fast vart det vet jag inte än. Det viskades lite om en stuga i Halmstad i sommar sen. Fast det är upp till bevis. Måste fixa mitt pass om det blir en längre resa. Jag vill dra till the US men det lär inte hända i sommar. Så jag får nöja mig med Grammis så länge.

Stockholm och Grammis, nu kommer vi.

Catch u later!
Yours Truly Dytte

Inga kommentarer: